HASZNOS INFÓK

HELYSZÍN

Helyszínünk idén az ETELE CINEMA, ETELE PLAZA
(1119 Budapest, Hadak útja 1.).

REGISZTRÁCIÓ

A regisztrációnál ügyelj arra, hogy a belépőd csak a regisztrációs űrlapon megadott névre érvényes. Ha a regisztrációd átruháznád, kérjük, hogy vedd fel velünk írásban a kapcsolatot!

PARKOLÁS

Szerintünk érkezz gyalog / tömegközlekedéssel / kerékpárral. (Törekszünk az ökológiai lábnyom csökkentésére, ugye.)

Ha mégis autóval jönnél, az Etele Plaza mélygarázsa önköltségen igénybe vehető.

A környező utcákban ingyenes a parkolás.

CATERING

Lesz! Kávét, teát, üdítőket és változatos, meleg ebédet a rendezvény mindkét napján biztosítunk. A menü összeállítása során gondolni fogunk a speciális étrendet tartókra is.

RUHATÁR

Ez is lesz! A ruhatárban elhelyezett értéktárgyakért viszont sajnos nem tudunk felelősséget vállalni.

MAGATARTÁS

Kérjük, hogy a rendezvény teljes területén fokozottan ügyelj a kiállítók és a helyszín egyéb berendezési tárgyainak, ingóságainak óvására, illetve tartózkodj a szemeteléstől. Köszönjük! Lesznek olyan külföldi előadóink, akik nem szeretik, ha kép- vagy videófelvételt készítenek róluk, kérjük, hogy ezt tartsd tiszteletben! Erről természetesen időben tájékoztatunk majd.

LEMONDÁS, ELÁLLÁS

Tudjuk, hogy az élet néha máshogy alakul. Ha már megvetted a belépőd, de mégsem tudsz eljönni, kérjük, hogy a rendezvényt megelőző 20. naptári nap deléig jelezd felénk. Ebben az esetben a befizetett belépődíjat 3 munkanapon belül visszautaljuk. Sajnos ezt követően nem áll módunkban visszatéríteni a belépődíjat.

KÉP -ÉS HANGFELVÉTEL

(Innentől egy kicsit hivatalosabbra váltunk.) A BrandFestival-on kép- és hangfelvétel készül. A házirend elfogadásával és a rendezvényen való részvétellel – minden további megkérdezés nélkül – előzetesen és kifejezetten hozzájárulsz az arcod, megjelenésed, megnyilvánulásaid rögzítéséhez és közléséhez a rendezvényen, a szervező vagy a szervező által megbízott szakember által történő hang- és/vagy képfelvétel készítése útján. Amennyiben nem vagy közszereplő, kifejezetten csak a beleegyezéseddel nevezünk meg. (Ha közszereplőnek minősülsz, beleegyezésed nélkül is megnevezhetünk.) A fenti megjelenítések tekintetében a felvétel készítője térben, időben és felhasználási módban korlátlan, átruházható és kizárólagos felhasználási jogosultságot szerez. Szervező a későbbiekben korlátozás nélkül, szabadon jogosult a résztvevőről készített és készült hang- és/vagy képfelvétel és megjelenítés hasznosítására, felhasználására (például a rendezvény népszerűsítése céljából), többszörözésére, közzétételére, átdolgozására, nyilvánosságra hozatalára, nyilvánossághoz közvetítésére és forgalmazására a vonatkozó jogszabályi előírásokra figyelemmel és a személyiségi jogok tiszteletben tartásával. A házirend elfogadásával és a rendezvényen való részvétellel elfogadod, hogy ezekért sem előre, sem utólag semminemű ellenszolgáltatásra nem vagy jogosult, és ilyen igényt nem támaszthatsz a szervezővel szemben.

SZERZŐI JOGOK

(Még mindig hivatalos, de mindjárt végzünk!) A BrandFestival teljes hang- és képanyaga szerzői jogi védelem alatt áll. Tartalmát a résztvevő számára kizárólag saját használatra teszi a szervező hozzáférhetővé. A hang- és képanyag bármilyen formában történő továbbadása, sokszorosítása, idézése, hivatkozása vagy reprodukciója kizárólag a szervező előzetes írásbeli hozzájárulásával lehetséges. A jogosulatlan felhasználás büntető- és polgári jogi következményeket von maga után. Amennyiben a fentiekben foglaltakat megszeged, úgy a szervező jogosult jogainak érvényesítése céljából a megfelelő jogi eljárást kezdeményezni. Az eljárás során szervező követelheti a jogsértés abbahagyását és kárának megtérítését, továbbá a szervező által szervezésre kerülő jövőbeni rendezvényeken való részvételtől eltiltani.

ADATKEZELÉS

Regisztrációddal hozzájárulsz ahhoz, hogy a jövőben a BrandFestival szervezői és a Republic Group Communication elektronikus hírlevél küldése céljából a regisztráció során megadott email címet felhasználhassa.

VIS MAIOR ÉS EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A változtatás jogát fenntartjuk. Vis maior esetén felelősség nem terhel minket. Vis maiornak minősül a háború, a sztrájk, a lázadás, a baleset, a tűz, az árvíz, a vihar, a természeti katasztrófa, valamint a bombatámadás vagy riasztás, továbbá minden olyan előre nem látható esemény, amely nem a szervező hatásköre, vagy amelyek eredményeképpen jogszerű és biztonságos keretek között nem bonyolítható le a rendezvény. Előfordulhat olyan vis maior is, hogy egy előadó lekési a gépét, vagy egyszerűen nem száll fel. Ha ez megtörténne, azonnal tájékoztatunk közösségi média felületeinken és a helyszínen. Köszönjük, hogy jelenléteddel megtiszteled rendezvényünket!

TÁMOGATÓK

SZAKMAI PARTNEREK

PARTNEREK

KÉRDÉSEDDEL
FORDULJ
HOZZÁNK
BIZALOMMAL!

Szaffner Dóra
+36 30 484 57 46
info@brandfestival.hu

A SZUPERMODELLEK IS MAJRÉZHATNAK AZ MI MIATT

Gerd Willschütz: a DMIx alapítója, a ColorDigital GmbH vezérigazgatója

Az MI-alapú ajánlómotorok nagymértékben alakítják a divatipart: a szupermodelleket hamarosan mesterséges intelligencia által kreált karakterek válthatják le.

A ColorDigital GmbH digitális modelljei soha nem látott, fotorealisztikus minőséget kínálnak. Korábban egy 3D-s munkafolyamat sem volt képes megfelelni a marketingigényeknek és helyettesíteni az emberi modellek fényképeit. A DMIx 3D-Studió nemcsak egy összetett feladatot könnyít meg, hanem egy olyan automatizált folyamat alapjait is lefekteti, amely megfelelő tartalmakat készít az e-kereskedők számára. Hiperrealisztikus virtuális embereikkel az első olyan átfogó megoldást kínálják, amely egyesíti a digitális termékfejlesztést és a fogyasztó által vezérelt marketingigényeket.

 

A SZUPERMODELLEK IS MAJRÉZHATNAK AZ MI MIATT

Gerd Willschütz: a DMIx alapítója, a ColorDigital GmbH vezérigazgatója

Az MI-alapú ajánlómotorok nagymértékben alakítják a divatipart: a szupermodelleket hamarosan mesterséges intelligencia által kreált karakterek válthatják le.

A ColorDigital GmbH digitális modelljei soha nem látott, fotorealisztikus minőséget kínálnak. Korábban egy 3D-s munkafolyamat sem volt képes megfelelni a marketingigényeknek és helyettesíteni az emberi modellek fényképeit. A DMIx 3D-Studió nemcsak egy összetett feladatot könnyít meg, hanem egy olyan automatizált folyamat alapjait is lefekteti, amely megfelelő tartalmakat készít az e-kereskedők számára. Hiperrealisztikus virtuális embereikkel az első olyan átfogó megoldást kínálják, amely egyesíti a digitális termékfejlesztést és a fogyasztó által vezérelt marketingigényeket.

 

#NOGUTNOGLORY

Javier Quintero: a GUT Buenos Aires stratégiai igazgatója

A GUT kreatívipari gamechanger, technológia-vezérelt reklámvállalat, a digitális és kreatív innováció élvonalában dolgozik. A reklámügynökségi csoport 2023-ban a Cannes Lions-on „Az Év Független Ügynökségi Hálózata”, a buenos airesi irodájuk pedig „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. Hitvallásuk szerint a hatékony kommunikáció legfontosabb összetevői az adat, a látvány és a technológia. Ezek kombinációival lehet az ügyfelek céljainak megfelelő merész és innovatív megoldásokat megtalálni, együttes használatukkal hozhatók létre igazán sikeres kampányok.

Egyik legismertebb alkotásuk a Stella Artois-nak készített kampány, melynek keretében műalkotásokat kutattak és vizsgáltak, hogy felleljék a márka termékeit. Olyan algoritmust fejlesztettek, amely a németalföldi festmények digitális archivumait vizsgálta, így ki tudták szűrni azokat az alkotásokat, melyek feltehetőleg Stella Artois terméket ábrázolnak.

#NOGUTNOGLORY

Javier Quintero: a GUT Buenos Aires stratégiai igazgatója

A GUT kreatívipari gamechanger, technológia-vezérelt reklámvállalat, a digitális és kreatív innováció élvonalában dolgozik. A reklámügynökségi csoport
2023-ban a Cannes Lions-on „Az Év Független Ügynökségi Hálózata”, a buenos airesi irodájuk pedig „Az Év Ügynöksége” díjat nyerte el. Hitvallásuk szerint a hatékony kommunikáció legfontosabb összetevői az adat, a látvány és a technológia. Ezek kombinációival lehet az ügyfelek céljainak megfelelő merész és innovatív megoldásokat megtalálni, együttes használatukkal hozhatók létre igazán sikeres kampányok.

Egyik legismertebb alkotásuk a Stella Artois-nak készített kampány, melynek keretében műalkotásokat kutattak és vizsgáltak, hogy felleljék a márka termékeit. Olyan algoritmust fejlesztettek, amely a németalföldi festmények digitális archivumait vizsgálta, így ki tudták szűrni azokat az alkotásokat, melyek feltehetőleg Stella Artois terméket ábrázolnak.

KRÍZISREZILIENCIA: A RUGALMAS ELŐREPATTOGÁS GYARAPÍT

Jim Brown:
a Ground+AIR alapítója, mentális coach

Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák. Szinte folyamatosan problémamegoldó, túlélő működésben létezünk, ami állandó feszültséget okoz: átszervezések, nagy volumenű üzletek elvesztése, szorosabb időkeretek, nagyobb munkaterhelés.

A reziliens személyiség pedig ilyenkor sem omlik össze. Az alkalmazkodóképesség, azaz "előrepattogás" a kihívások egyszerű elviselésén túl gyarapít is és az egyik legfontosabb vezetői tulajdonság. A Ground+Air egyedülálló Flow keretrendszere lehetővé teszi az egyének és a csapatok számára, hogy felfedezzék, megértsék és elérjék a teljesítmény és a jólét optimális egyensúlyát életükben és munkájukban.

KRÍZISREZILIENCIA: A RUGALMAS ELŐREPATTOGÁS GYARAPÍT

Jim Brown:
a Ground+AIR alapítója, mentális coach

Az üzleti életben mindenkit érnek kisebb-nagyobb stresszhelyzetek és traumák. Szinte folyamatosan problémamegoldó, túlélő működésben létezünk, ami állandó feszültséget okoz: átszervezések, nagy volumenű üzletek elvesztése, szorosabb időkeretek, nagyobb munkaterhelés. 

A reziliens személyiség pedig ilyenkor sem omlik össze. Az alkalmazkodóképesség, azaz "előrepattogás" a kihívások egyszerű elviselésén túl gyarapít is és az egyik legfontosabb vezetői tulajdonság. A Ground+Air egyedülálló Flow keretrendszere lehetővé teszi az egyének és a csapatok számára, hogy felfedezzék, megértsék és elérjék a teljesítmény és a jólét optimális egyensúlyát életükben és munkájukban.

CSAK AKKOR MŰKÖDIK, HA MINDEN MŰKÖDIK

Clare Hutchinson: a VCCP London kreatív ügynökség vezető stratégája

A VCCP a design-központú gondolkodók alkotóműhelye. Fő profiljuk az élményalapú kommunikáció tervezés- és fejlesztés. A VCCP által fejlesztett kreatív platformok a márka belső értékeit helyezik a középpontba, s ezáltal hoznak létre egy design- és élményalapú kommunikációs modellt. Mindez hatalmas kompetitív előnyt nyújt a branding területén. Mottójuk: „Csak akkor működik, ha minden működik!” – éppen ezért nem csupán reklámozással foglalkoznak.


Ügyfeleik közé olyan ismert márkák tartoznak, mint: a Danone, a Diesel, a Gap, az IBM, a Lacoste, a Diageo, az AstraZeneca, a Renault, a Sephora, a Cadbury, a Müller, a Domino’s és az easyJet.

CSAK AKKOR MŰKÖDIK, HA MINDEN MŰKÖDIK

Clare Hutchinson: a VCCP London kreatív ügynökség vezető stratégája

A VCCP a design-központú gondolkodók alkotóműhelye. Fő profiljuk az élményalapú kommunikáció tervezés- és fejlesztés. A VCCP által fejlesztett kreatív platformok a márka belső értékeit helyezik a középpontba, s ezáltal hoznak létre egy design- és élményalapú kommunikációs modellt. Mindez hatalmas kompetitív előnyt nyújt a branding területén. Mottójuk: „Csak akkor működik, ha minden működik!” – éppen ezért nem csupán reklámozással foglalkoznak.


Ügyfeleik közé olyan ismert márkák tartoznak, mint: a Danone, a Diesel, a Gap, az IBM, a Lacoste, a Diageo, az AstraZeneca, a Renault, a Sephora, a Cadbury, a Müller, a Domino’s és az easyJet.