TÁJÉKOZÓDJ ÉS VITÁZZ A BRANDFESTIVAL YOUTH MEETUPJÁN!

Greta Thunberg a környezetvédelem vezéralakja, vagy csak egy iskolás, akit túltol a média?

Úgy tűnik, két táborra szakadtunk. Az elkötelezett ökoharcosok és a megingathatatlan ökoszkeptikusok feszülnek egymásnak. Egyik oldalon totebaggel vállukon szoronganak a zöldforradalmárok, a másik oldalon, „ez természetes folyamat” jelmondatot ordítva mosolyognak vissza a klímatagadók. Tényleg ketté szakadtunk? De akkor kinek van igaza?

A Földért aggódók már nemcsak a szelektív kukák színskáláját ismerik legmélyebb álmukból is felébredve, de lelkesen járnak a tüntetésekre is. Bambusz szívószál, lebomló cuccok a kosárba, a fiatalok meg péntekenként nemet mondanak az iskolára.  Jöhet a #plasticfreejuly meg a #secondhandseptember, meg minden, amivel földanya kedvére tehetnek.

Aztán a túloldalon felsorakoztak a Greta-ellenesek. Akik szerint jó dolog ugyan megmenteni a jövőnket, de egy „repülő helyett most vonattal” Insta-kép mutatás eléggé képmutatás. Csak hiszti és semmi más. Az Amazonas korábban is lángolt, és amúgy sem a Föld tüdeje, hanem a brazilok magánügye. Biztosak benne, hogy csak politikai propaganda az egész, különben is a világ sivatagjai kizöldülnek a szén-dioxidtól.

Érvek és ellenérvek. Tények és álhírek. Komolyan vegyük vagy bagatellizáljuk? Meggyőződésekkel van tele Facebook-falunk: mit együnk, hogyan együnk, mit és hol vegyünk, mennyit fürödjünk, mivel kenjük magunkat, hogyan közlekedjünk, mit írjunk alá. Nincs mese, mindannyian a klímavontra szálltunk, de nem tudni még, hol lesz a végállomás. Lesz végállomás?

Ha te is valamelyik tábort képviseled, vagy benned is óriási a zavar, netán a kettő között óceánba dobott zacskóként lebegsz, és ha akarod látni a valódi összefüggéseket, akkor gyere, derítsük ki együtt, mi van a Földdel és mik lehetnek a következő lépések!

Az este folyamán kérdezünk és megkérdőjelezünk. Megéri-e zöldnek lenni, milyen áron legyünk azok? Számonkérhetőek vagyunk-e mi, “kisemberek”? Mi a valódi felelőssége a fogyasztóknak és a cégeknek a megoldásban? Hogyan érdemes kommunikálni az ökotudatosságot a fiatalok felé, mi ebben a művészek és az influencerek szerepe? És hogyan győzzük le, ha már fojtogat a klímaszorongás?

Találkozzunk a BrandFestival Youth meetupján, és keressük meg együtt a válaszokat!

A BrandFestival Youth egy olyan értékteremtő rendezvénysorozat, ami második éve szól a fiatalabb generációhoz. Kritikus gondolkodásra inspirálja őket, miközben a legégetőbb társadalmi problémákat és témákat boncolgatja.

regisztráció

Jegyek

900_ft

Előregisztrációval

Korlátozott számban elérhetőek
1200_ft

Előregisztráció nélkül

Akár előregisztrálsz, akár nem, belépőjegyed a helyszínen tudod majd megvásárolni.

A HELL ENERGY jóvoltából a diákigazolvánnyal rendelkező első 200 egyetemista belépése INGYENES!



Hozzájárulok, hogy a BrandFestival és a Republic Group csapata hírlevelet küldjön számomra

PROGRAM

19:00

YOUTH TALK

PUSKÁS PETI (énekes, színész, X-Faktor mentor, JOY Legnépszerűbb Ökoharcos-díj nyertese)

ALBERTI PETRA (JOY főszerkesztő, Ökoharcosok klubja csoport alapítója)

19:30

ZEITGEIST TALK

NGIMA NURU SHERPA

20:00

KEREKASZTAL-BESZÉLGETÉS

Vitaindító: SIMON MARCI (slammer & költő)

Vendégek:
HAJÓS ANDRÁS (előadóművész)
PANTL PÉTER (nemzetközi marketing és kommunikációs igazgató, HELL ENERGY)
MOLNOS ZSELYKE (Ökopszichológiai Intézet vezetője)
GARAMSZEGI LÁSZLÓ ZSOLT (Ökológiai és Botanikai Intézet igazgatója)
ÜRGE DÓRA (Fridays for future aktivista)

Moderátor: MADAR CSABA (youtuber, szatirikus híradós)

Műsorvezető: MÁTYÁS KITTI (Brandfestival Youth alapítója, ti:me Agency, Client Service Director)

22:00

DJ SET & NETWORKING

helyszín

 

Budapest Music Center

1093 Budapest, Mátyás utca 8.

 

Kiemelt médiatámogató

joz

További támogatók:

forbes
yerohero
met_logo
printa
corvinus_logo