Cortney Harding
2018-07-08
Cameron Worth
2018-07-08
 

SAMUEL AKESSON

  • FORSMAN & BODENFORS
  • Creative Director
  • Stockholm
  • NEMZETKÖZI ELŐADÁS

FUTURE OF BRANDING - DISRUPTION BY CREATIVITY & STORYTELLING

digital innovation, creative engagement

A többképernyős médiafogyasztás, a digitalizáció előrehaladása folyamatos kihívás elé állítja a piaci szereplőket, hiszen egyensúlyt kell találniuk a klasszikus és digitális felülettervezés és márkaélmény terén.

Ezen a téren világszínvonalú a Cannes-i Reklámfesztiválon díjak özönét besöprő, göteborgi és stockholmi székhelyű Forsman & Bodenfors, a világ egyik vezető ügynöksége. A digitális ügynökség igazi svéd perspektívát mutat a szakmának, és a márkaélmény multiszenzorossá történő átalakítását kínálja.

Samuel Akesson a reklámcég ötletfelelőse. A Fast Company „The World’s Most Innovative Companies 2018” listáján az 5. helyre rangsorolta a reklámcéget. A Volvónak készített reklámfilmjük, a The Epic Split, - melyben Jean-Claude Van Damme tol egy brutális spárgát két Volvo kamion tükrén állva - egészen brutális eredményeket produkált. A videó őrületes sebességgel gázolt végig az interneten, egyik-napról a másikra mindenki ezt a videót osztotta minden felületen.