Olyan korban élünk, ahol a kommerciális érték a kreatív tartalomfejlesztésben és a fogyasztóval való kapcsolatteremtésben testesül meg. A virtuális valóság újszerűsége miatt könnyen felkelti a médiafogyasztók érdeklődését.
A VR legnagyobb előnye marketingkommunikációs szempontból a személyes élményen alapuló megtapasztalás, hiszen szívesebben vásárlunk olyasmit, amit előzetesen kipróbálhattunk.
A Surround Vision egy full service VR/AR/360 ügynökség. A leginnovatívabb formátumok - VR, AR, 360 fokos videó - adta kereteket kihasználva készítenek tartalmakat. Szerintük önmagában már az is pozitív üzenet, ha egy márka saját népszerűsítésére vagy termékei bemutatására a legújabb technológiákat használja. Media is the message!
Ügyfeleik között olyan ismert egyéniségeket találunk, mint David Beckham, Anthony Joshua, de dolgoznak olyan médiamárkáknak is, mint a Sky Sports, a National Geographic, a Fox, a BBC vagy a Google. Az ügynökségnél dolgozó szakértők - mint például a VR Experience Designer vagy a vegyes valóság tervező - mind a jövő virtuális márkaélményeinek megteremtéséért lesznek felelősek.