Rakonczay Gábor
2018-09-19
Grósz Judit
2018-09-26
 

Graziano Giacani

  • Brand Festival (Italy), Creative Director
  • Jesi
  • NEMZETKÖZI ELŐADÁS

MADE IN ITALY

country of origin, made-in effect

Olyan világban élünk, amiben az általunk megvásárolt termékek voltaképp bármelyik országból érkezhetnek. Vásárlási döntéseinkben mégis fontos szerepet játszik, hogy melyik országot gondoljuk származási helynek, „made in”-nek, „country of origin”-nek.

Sőt, mivel a termékek egyre hasonlóbbá válnak, ez egyre fontosabb lehet a versenyképességben. Az óránk lehetőleg legyen svájci, a parfümünk francia, az autónk német vagy japán. Vodkából az oroszt választjuk, a ruhánk legyen olasz.

Olaszországnak stílusa van, fogalmazhatunk úgy is, hogy szexi. Ezért tartozik a leghíresebb olasz márkák közé a Ferrari, a Ferragamo, a Dolce&Gabbana vagy az Armani. Az olaszok esetében a Made in Italy-mozgalomnak köszönhetően az elmúlt években 3,5-szeresére nőtt a kifejezetten olasz termékek értékesítése és fogyasztása.