Samuel Akesson
2018-07-08
Ashley Benigno
2018-07-12
 

CAMERON WORTH

  • SHARPEND AGENCY, FOUNDER
  • London
  • NEMZETKÖZI ELŐADÁS

THE AGENCY OF THINGS - CREATING THE NEXT AGENCY MODEL

connecting brands and consumers via the internet of things

Az internethez csatlakozó okoseszközök nem csak a közvetlen környezetünkben - például okosotthonunkban - elérhető kütyük révén képesek megkönnyíteni életünket. A dolgok internete (IoT) az elmúlt időszak egyik nagy tech-témájának számít, előrelendített már számos iparágat, és marketing- és reklámszempontból is egyre többen veszik észre az okos megoldásokban rejlő hirdetési lehetőségeket. Az IoT eszközök a közlekedés, a gyártás, az egészségügy és a pénzügyi szolgáltatások területén jutnak leginkább szerephez.

Sokan misztifikálják, mert úgy vélik, hogy különleges komponensek kellenek a rá épülő alkalmazásokhoz, pedig a leginnovatívabb IoT-megoldások meglévő eszközök felhasználásával is elkészíthetők. A Vodafone IoT Barometer szerint a vállalatok 67 százaléka már kritikus fontosságúnak tartja az IoT-megoldásokat.

A SharpEnd e terület előfutára. Olyan élményszerű, innováció orientált, fogyasztói bevonódást elősegítő IoT-megoldásokat fejlesztenek, amik könnyebbé tehetik a hétköznapokat. A luxusotthonok okosításának céljából együttműködnek a Cornflake-kel, egy londoni bázisú otthonautomatizálással foglalkozó vállalkozással. Dolgoznak a Pernod Ricard alkoholforgalmazó cégnek is. A Malibu márkának készített „Connected Bottles - Because Summer” IoT kampányuk olyan sikert aratott, hogy a fehérrum-szegmens folyamatos csökkenése ellenére nemzetközi szinten 5 százalékkal növelte az eladásokat. A Gutenberg névre keresztelt projektjük pedig egy olyan számítógépre csatlakoztatott „könyvespolcot” takar, amin a könyvek igazából drága likőröket tárolnak, és a rendszer különböző koktélrecepteket is ajánl a tulajdonosnak.