A BrandFestival Közép-Európa egyik legjelentősebb stratégiai konferenciája és rendszeres szakmai csúcstalálkozója. A rendezvényen a jövőt alakító topvezetők, a gazdasági élet és a kommunikációs iparág meghatározó szereplői osztják meg a stratégiaalkotás, a márkaépítés és az értékesítési folyamatok terén szerzett tapasztalataikat.

A legjelentősebb piaci, technológiai, valamint az életminőséget és munkakörnyezetet meghatározó trendek közül tartalomban a cyberbullying, az arculatot tekintve pedig a ZERO waste filozófia kap kitüntetett figyelmet idei rendezvényünkön.

Az elmúlt rendezvények számokban


 
 

Rólunk mondták

  • KOVÁCS HAJNALKA
    ÉRDEKES TARTALOM, ÉRTÉKES TÁRSASÁGBAN, IGÉNYES SZERVEZÉSBEN. GRATULÁLOK, PROFI VOLT AZ EGÉSZ BRANDFESTIVAL RENDEZVÉNY!
    KOVÁCS HAJNALKA
    MAGYAR TELEKOM
  • NOVÁK IRINGÓ
    SZAKMAILAG MIND ELMÉLETBŐL, MIND GYAKORLATBÓL JÓL FELKÉSZÜLT, GAZDAG PIACI ISMERETEKKEL RENDELKEZŐ, ESZMECSERÉRE ÉS TAPASZTALAT MEGOSZTÁSRA NYITOTT SZAKEMBEREKKEL TALÁLKOZHATTUNK, AKIK VALÓBAN A HAZAI MARKETING-ÉS KOMMUNIKÁCIÓS SZAKMA KRÉMJÉT KÉPVISELTÉK.
    NOVÁK IRINGÓ
    MOL GROUP
“A BrandFestival nem csupán egy rendezvény, hanem a marketing- és kommunikációs ágazat tudásmegosztó műhelye.”

Barna Tamás

 

Demokratikus
konferencia



Gondolat- és tapasztalatcserére hajlamos emberek közössége, a szakma krémjét megmozgató kreatív, intellektuális mozgalom. „Az elmúlt évi hagyományainkból kiindulva az idei program megalkotásakor – kifejezetten a jövőre fókuszálva – a széleskörű megkérdezésre helyeztük a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra keressünk válaszokat, amelyek az egész szakmánkat érintik. A demokratikus konferenciamodell keretében szervezett találkozókon a hazai üzleti környezetet meghatározó, néhány nagyobb ívű és pár azonnal is érzékelhető trendet sikerült meghatározni.” – Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.



A három „master mind” találkozó keretében sorra vettük azokat a releváns területeket, ahol fundamentális változások kísérik a marketing- és kommunikációs szakemberek munkáját, az alábbi kérdések mentén:
Merre tart a magyar médiapiac, milyen kihívások, nehézségek és sikerek várnak a piac szereplőire? A növekedési lehetőségek elősegítése érdekében milyen új stratégiai irányokat kell kijelölni? Milyen az innovációhoz és a médiakreativitáshoz fűződő viszonya a piaci szereplőknek?
 
“A BrandFestival nem csupán egy rendezvény, hanem a marketing- és kommunikációs ágazat tudásmegosztó műhelye.”

Barna Tamás

Demokratikus
konferencia



Gondolat- és tapasztalatcserére hajlamos emberek közössége, a szakma krémjét megmozgató kreatív, intellektuális mozgalom. „Az elmúlt évi hagyományainkból kiindulva az idei program megalkotásakor – kifejezetten a jövőre fókuszálva – a széleskörű megkérdezésre helyeztük a hangsúlyt, hogy valóban azokra a problémákra keressünk válaszokat, amelyek az egész szakmánkat érintik. A demokratikus konferenciamodell keretében szervezett találkozókon a hazai üzleti környezetet meghatározó, néhány nagyobb ívű és pár azonnal is érzékelhető trendet sikerült meghatározni.” – Barna Tamás, a BrandFestival elnöke, a Republic Group reklámügynökségi csoport ügyvezetője.



A három „master mind” találkozó keretében sorra vettük azokat a releváns területeket, ahol fundamentális változások kísérik a marketing- és kommunikációs szakemberek munkáját, az alábbi kérdések mentén:
Merre tart a magyar médiapiac, milyen kihívások, nehézségek és sikerek várnak a piac szereplőire? A növekedési lehetőségek elősegítése érdekében milyen új stratégiai irányokat kell kijelölni? Milyen az innovációhoz és a médiakreativitáshoz fűződő viszonya a piaci szereplőknek?
 

Zero Waste

Mindig is törekedtünk arra, hogy mind formai, mind tartalmi vonatkozásban jelentős hozzáadott értéket képviseljen rendezvényünk. A BrandFestival sikerének titka, hogy több mint network platform vagy „event for sale” típusú rendezvény, amely mobilizálja a megjelentek intellektuális kapacitását. A fogyasztói értékváltozások hatására manapság az egyik legdominánsabban körvonalazódó trendet a márkák felelős gondolkodása jelenti. Ez a tendencia a szakmai események terén is egyre jobban érződik. Az élményfaktor a rendezvény társadalmilag felelős üzleti magatartásában is testet tud ölteni. Az erős rendezvényzaj miatt az arculatnak, a közönség bevonódását megalapozó újításoknak is kiemelt szerepük van. A BrandFestival kiáll a fenntartható növekedés mellett, ezért a rendezvényt ZERO waste koncepció mentén szervezzük. Törekszünk arra, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyjuk magunk után.
 

Zero Waste

Mindig is törekedtünk arra, hogy mind formai, mind tartalmi vonatkozásban jelentős hozzáadott értéket képviseljen rendezvényünk. A BrandFestival sikerének titka, hogy több mint network platform vagy „event for sale” típusú rendezvény, amely mobilizálja a megjelentek intellektuális kapacitását. A fogyasztói értékváltozások hatására manapság az egyik legdominánsabban körvonalazódó trendet a márkák felelős gondolkodása jelenti. Ez a tendencia a szakmai események terén is egyre jobban érződik. Az élményfaktor a rendezvény társadalmilag felelős üzleti magatartásában is testet tud ölteni. Az erős rendezvényzaj miatt az arculatnak, a közönség bevonódását megalapozó újításoknak is kiemelt szerepük van. A BrandFestival kiáll a fenntartható növekedés mellett, ezért a rendezvényt ZERO waste koncepció mentén szervezzük. Törekszünk arra, hogy a lehető legkisebb ökológiai lábnyomot hagyjuk magunk után.