Cameron Worth
2018-07-08
Caitriona Murphy
2018-07-12
 

ASHLEY BENIGNO

  • FJORD, GROUP DIRECTOR
  • Milan
  • NEMZETKÖZI ELŐADÁS

BRAND INNOVATION IN SERVICE DESIGN

creative, design, brand strategy, business transformation

A vonzó arculat, a hatalmas reklámkampány és a tökéletes árucikk ma már egyre kevésbé elég egy cég sikerességéhez. Az élmény válik egyre inkább megkülönböztető erejű gazdasági előnnyé, amiért a fogyasztók hajlandók többet fizetni.

A 2001-ben alapított Fjordnál a Service Design-ra olyan eszközként tekintenek, ami tudatosabbá teszi az élményátadás folyamatát, segít abban, hogy a vásárló pozitív élményeket kapjon és lojálissá váljon.

Emberközpontú design üzleti módszertanuk felszabadítja a kreatív erőt és az innovációs potenciált. Segítségével megtalálhatjuk a legfontosabb érintkezési pontokat (Customer Touchpoint), és tudatosan összehangolhatjuk azokat, hogy jobb vásárlói, felhasználói élményt nyújthassunk. A Brand Touchpoint Wheel jól illusztrálja, hogy a felhasználók milyen élményinterakciókba kerülhetnek a márkával a vásárlás előtt, alatt és után.

A Service Design segítségével a vásárlási döntési utak jobb megismerése versenyelőnyt teremt, így lehetőség nyílik más-más motiváló élményüzenet alkalmazására a vásárlási út (Consumer Journey) különböző fázisaiban.

Hogyan segítheti a Service Design a Consumer Journey optimalizálását? Miként lehet alkalmazni ezt a módszertant a termék- és szolgáltatásfejlesztésben (személyre szabott márkaélmény), vagy akár üzleti modellek szintjén?