Ross Mawdsley
2018-07-08
Cameron Worth
2018-07-08
 

FUTURE OF BRANDING - DISRUPTION BY CREATIVITY & STORYTELLING

digital innovation, creative engagement
 
akesson
Forsman & Bodenfors, art director-creative director

Samuel Akesson

"A márkainnováció kreatív szakértője"

A göteborgi és stockholmi székhelyű Forsman & Bodenfors a világ egyik vezető digitális ügynöksége, Samuel Akesson pedig a reklámcég ötletfelelőse.

A többképernyős médiafogyasztás, a digitalizáció előrehaladása folyamatos kihívások elé állítja a piaci szereplőket, hiszen egyensúlyt kell találniuk a klasszikus és digitális felülettervezés és márkaélmény terén. Ezen a téren – tehát a márkaélmény multiszenzorossá történő átalakítása terén – is világszínvonalú a Cannes-i Reklámfesztiválon díjak özönét besöprő Forsman & Bodenfors, mely igazi svéd perspektívát mutat a szakmának.

Valószínűleg nincsenek sokan, akik valamilyen csatornán ne futottak volna bele a Volvo „The Epic Split” című reklámfilmjébe, melyben Jean-Claude Van Damme tol egy brutális spárgát két Volvo kamion tükrén állva. A szpot őrületes sebességgel gázolt végig a neten, egyik napról a másikra mindenki ezt a videót osztotta minden felületen, egészen brutális eredményeket produkálva.

A hasonlóan innovatív megoldásoknak köszönhetően a Fast Company „The World’s Most Innovative Companies 2018” listáján az előkelő 5. helyre rangsorolta az ügynökséget.