Programok

Kiemelt témáink 2018-ban


 

FULFILLED LIFESTYLE

Mekkora változást hoz a munkaerőpiacon a gig economy (haknigazdaság), avagy a szabadúszó munkavállalás elterjedése?

INSPIRING WORKPLACE FOR DIGITAL NATIVES

Miért mondjuk, hogy a Z generáció életében munkanapok helyett inkább csak munkapillanatok léteznek? És miért a ROWE-szellemiségű (Results Only Work Environment) munkahelyeké a jövő?

INVESTING IN HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT

Mi kell a munkavállalónak?
Csocsóasztal, gyümölcsnap, laktóz- és gluténérzékenyeknek külön étkezési lehetőség, fitneszterem, babzsák, flexibilis munkaidő, kutyabarát munkahely, kreatív alkotófolyamatokat segítő ergonomikus irodatér?

FUTURE TALENT: T-TYPE

Kit veszünk fel? Avagy miért nem mindegy a profit szempontjából, hogy milyen arányban sikerül tényleg kiváló embereket felvenni és a szervezetbe integrálni?

EMPLOYEE LOVE BRANDING

Miért küzd a cégek többsége folyamatosan a munkaerőhiánnyal és a generációs változásokból is adódó gyors fluktuációval?

CYBERBULLYING: MAKE THE DIGITAL WORLD SAFER

Milyen súlyos következményekkel járhat az online felületen történő zaklatás?

SPEED IS THE NEW SIZE

Miért rövidül a kommunikációs piac innovációs életciklusa? Miért egyre gyorsabb a kialakult technológiai újdonságok, kreatív médiafelületek burn outja?

BRAND INNOVATION IN SERVICE DESIGN

Hogyan találhatjuk meg a Service Design segítségével azokat az érintkezési pontokat (Customer Touchpoint), amelyek a jobb vásárlói, felhasználói élményt nyújtása szempontjából a legfontosabbak?

COMPETITIVE POSITIONING

Miért marad meg a márkanév egyre nehezebben a fogyasztók tudatában?
Melyek azok a horgok (objektív márkaelőnyök, szimbolikus termék- és szolgáltatásjellemzők), amelyek segítenek a berögződésben?

INFLUENCER, YOUTUBER & BRAND CURATOR

Mik a sikeres YouTube/Instagram/Facebook influencerré válás aranyszabályai? Szenvedélyesség, hitelesség, megbízható tartalom-menedzselés, aktív rajongói tábor, hatékony bevonási stratégia.

VISUAL STORYTELLING - THE SUPERNOW GENERATION

Miért a vizualitás a legfontosabb kommunikációs kód a Z generáció számára?
A mind rövidebb fogyasztói figyelmi küszöbértéküket miért csak egyre hatásosabb vizuális tartalmakkal lehet meghódítani?

VIRTUAL REALITY - THE FUTURE OF BRAND EXPERIENCE

Miként elégíti ki a VR a vásárlás előtti tapasztalatszerzés vágyát a döntéshez szükséges információk megszerzését, hasznos márkaélményt (Useful Brand Experience) nyújtva?

BRANDED CONTENT & ENTERTAINMENT

Hogyan lehet a márkaélményt fokozni - a régi push módszerek helyett - a kreatív üzenetet más formában hitelesítő, újszerű kommunikációs megoldásokkal?

DATA TELLING - TELL YOUR STORY WITH DATA

Miként érthetjük meg jobban az összekapcsolt adatfolyamok szintetizálásával a fogyasztói döntéseket?

PURPOSEFUL BRANDING

Hogyan tud testet ölteni az élményfaktor a vállalatok társadalmilag felelős üzleti magatartásában?
Miért mondjuk, hogy a jövőben az a márka nyer a piacon, amelyik felelősen működik?

PERSONALIZATION - IMPROVING CUSTOMER ENGAGEMENT

Miért van óriási lehetőség a személyre szabott márkaélményekben (Personalised User Experience)?

CUSTOMER LOYALTY

Igaz-e, hogy a brand-evangelista vásárlónak magas az érzelmi kötődése, bizalma, magas NPS-t (Net Promoter Score, ügyféltámogatottsági érték) generál, ugyanakkor kisebb az árérzékenysége?

PROGRAMMATIC & BRAND SAFETY

Miért fontos tudnunk, hogy a hagyományos médiahatékonysági mutatók (Rreach & Ffrequency) mellett milyen üzenetet hordoz önmagában az a csatorna, ahovaá az üzenetet helyezzük?