Ross Mawdsley
2018-07-08
 

DISRUPTION BY VIRTUAL REALITY & MULTI-SENSORY EXPERIENCE DESIGN

branded entertainment, emotionally compelling experiences
 
CORTNEY_HARDING
Friends With Holograms, Co-Founder

Cortney Harding

"A virtuális valóság nemzetközi szakértője"

Napjainkban a kommerciális érték a kreatív tartalomfejlesztésben és a fogyasztóval való kapcsolatteremtésben testesül meg. A virtuális valóság újszerűsége miatt könnyen felkelti a médiafogyasztók érdeklődését. Marketingkommunikációs szempontból az egyik legnagyobb előnye a személyes élményen alapuló megtapasztalás, hiszen szívesebben vásárlunk olyasmit, amit előzetesen kipróbálhattunk.

A Friends with Holograms egy márkákat, ügynökségeket és tartalomszolgáltatókat kiszolgáló full service VR/AR ügynökség. Hitvallásuk szerint a VR kielégíti a vásárlás előtti tapasztalatszerzés vágyát, a döntéshez szükséges információk megszerzését, ugyanakkor hasznos márkaélményt (Useful Brand Experience) is nyújt.

Cortney Harding a Friends with Holograms alapítója, a NYU Clive Davis School of Music professzora, a Dreamfuel sport startup társalapítója. Cortney két könyvet is publikált VR témában („How We Listen Now: Essays and Conversations About Music and Technology” és „How We’ll Listen Next: The Future of Music From Streaming to Virtual Reality”) A világ leghíresebb üzleti- és reklámkonferenciáinak és stratégiai summitjainak – ISG Future Workplace Summit, New York Women Social Entrepreneurs, Future of Storytelling Summit, VR2020, SXSW, VRDC, VRLA és a Creative Tech Week – rendszeres előadója.

Kitartását jól jelzi, hogy 36 alkalommal futotta le a maratont.