Samuel Akesson
2018-07-08
Emilie Tabor
2018-07-08
 

THE AGENCY OF THINGS - CREATING THE NEXT AGENCY MODEL

connecting brands and consumers via the internet of things
 
Cameron-Worth
SharpEnd Agency, founder

Cameron Worth

„Az IoT trendek világhírű ismerője”

Az internethez csatlakozó okoseszközök nemcsak a közvetlen környezetünkben – például az okosotthonunkban – elérhető kütyük révén képesek megkönnyíteni életünket. A „dolgok internete” (IoT) az elmúlt időszak egyik vezető tech-témájának számít, előrelendített már számos iparágat, és marketing- és reklámszempontból is egyre többen veszik észre az okos megoldásokban rejlő hirdetési lehetőségeket.

Az IoT eszközök a közlekedés, a gyártás, az egészségügy és a pénzügyi szolgáltatások területén jutnak leginkább szerephez. Sokan misztifikálják, mert úgy vélik, különleges komponensek kellenek a rá épülő alkalmazásokhoz, pedig a leginnovatívabb IoT-megoldások a meglévő eszközök felhasználásával is elkészíthetők. A Vodafone IoT Barometer szerint a vállalatok 67 százaléka már kritikus fontosságúnak tartja az IoT-megoldásokat.

A SharpEnd e terület előfutára: olyan élményszerű, innováció-orientált fogyasztói bevonódást elősegítő IoT-megoldásokat fejlesztenek, amelyek könnyebbé tehetik a hétköznapokat. Együttműködnek többek között a Cornflake-kel, a londoni bázisú, otthonautomatizálással foglalkozó vállalkozással, és dolgoznak az alkoholforgalmazásban utazó Pernod Ricard-nak is. A Malibu márkának készített „Connected Bottles - Because Summer” IoT-kampányuk a fehérrum-szegmens folyamatos csökkenése ellenére nemzetközi szinten 5 százalékkal emelte meg az eladásokat. A Gutenberg névre keresztelt projektjük pedig egy olyan számítógépre csatlakoztatott „könyvespolcot” takar, amelyen a könyvek igazából drága likőröket tárolnak, és a rendszer különböző koktélrecepteket is ajánl a tulajdonosnak.